سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)

حوزه/ فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ‌ گونه تردید در برابر هر گونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی، پاسخ قوی و پشیمان‌کننده خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، پیش از ظهر امروز در بازدید میدانی از یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) و در جمع فرماندهان، اظهار داشت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دست‌آوردهای آن در دوران دفاع مقدس را با همه وجود درک کرده است.

وی افزود: به همان اندازه که  از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی، حکمت و دور اندیشی و با قدرت مراقبت خواهیم کرد، برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک است و به سرعت تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرلشکر رشید ادامه داد: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل ۷هزار میلیار دلار و ۷۰  هزار کشته و مجروح به این کشورها شد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ‌گونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخ قوی و پشیمان‌کننده خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha