شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا بهرامی

حوزه/ در نشست آسیب شناسی و هم اندیشی معاونان پژوهش مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی اصفهان، بر ضرورت زنده شدن روح پژوهش در مدارس علمیه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري حوزه از اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی، پيش از ظهر امروز در جمع معاونان پژوهش مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی استان اصفهان،  با بیان اینکه پژوهش جایگاه مهمی دارد و روح پژوهشی باید در مدارس علمیه زنده شود، گفت: مراکز تخصصی  محور کار پژوهشی هستند و آموزش آمیخته با پژوهش است.

وی افزود: معنی پژوهش تربیت برای نوشتن یک پایان نامه نیست؛ معنی آن تربیت محقق است و تمام امکانات لازم برای تربیت محقق باید در مدارس علمیه مهیا شود تا طلبه زمان انتخاب موضوع  با معضل مواجه نشود

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان  با بیان اینکه روند امور پژوهش باید برای طلاب تسهیل شود، افزود: انگیزه سازی وبستر سازی  معنوی و فرهنگ سازی  امور پژوهش از اموری است که باید معاونین به آن اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: معاونین باید قابلیت ها و ضعف های واحد های آموزشی خود را رصد نمایند و به رفع مشکل آن بپردازند و به گونه ای رفتار کنند که در 5 سال آینده تحول پژوهشی در حوزه پژوهش استان مشهود و بارز دیده شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha