شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش «پیشگیری از دیابت نوع ۲» در مسجد کراولی بریتانیا

حوزه/ مسجد شهر کراولی در ساسکس غربی انگلستان ضمن دعوت از سازمان دیابت بریتانیا ، روز جمعه آینده نشستی با عنوان «پیشگیری از دیابت نوع ۲» برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری  «حوزه»، به نقل از crawleyobserver، مسجد شهر کراولی در ساسکس غربی انگلستان، همایش « پیشگیری از دیابت نوع 2» برگزار می کند.

سازمان دیابت بریتانیا، روز جمعه هفته آینده 19 جولای 2019 میزبان نشستی در مسجد کراولی خواهد بود تا به مردم درباره خطرات بیماری دیابت نوع 2 آموزش داده و راه های چگونگی پیشگیری از بیماری را به مردم آموزش دهد.

شرکت در این رویداد برای همگان رایگان است، با این حال به دلیل اینکه احتمال بروز دیابت نوع 2 در ساکنین جنوب آسیا، آفریقایی های کارائیب و سیاه پوستان آفریقایی 4 بار بیشتر می باشد، افراد این اقوام و نژادها بیشتر به شرکت در این همایش تشویق شده اند.

عارف سید، مدیر مسجد و از اعضای سازمان تعامل بیماران و جامعه در گروه کمیسیون پزشکی کراولی در این رابطه گفت: من از سازمان دیابت بریتانیا دعوت کردم تا همراه ما به مسجد آمده و برای آگاهی رسانی درباره دیابت در اجتماعات محلی ما را یاری برسانند.

وی افزود: این یک نشست بااهمیت برای مردم در ناحیه است وآن ها باید مشارکت کرده و درباره خطرات دیابت نوع 2 اطلاع کسب کنند.ما امیدواریم استقبال زیادی از این مراسم داشته باشیم که قرار است رد طی نماز جمعه برگزار شود،

 

گفته می شود عارف خودش دو سال پیش به دیابت نوع 2 مبتلا شد و به 90 درصد جمعیت 450 هزار نفری در سرتاسر جنوب شرقی که این بیماری را دارند پیوست.

جیل استیتون سرپرست محلی سازمان دیابت بریتانیا نیز گفت: اگر سریع دست به کار نوشیم، ریسک ابتلا به دیابت به همه جا رسوخ می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha