چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مقدم

حوزه/ حجت الاسلام مقدم گفت: کانون هلال مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب افتتاح شده است و در روزهای آتی نیز انتخابات دبیری آن برگزار و از بین طلاب یک نفر به عنوان دبیر کانون انتخاب و فعالیت خود را به صورت جدی شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حبیب مقدم، امروز در دیدار با جعفر سعیدی، رئیس هلال احمر شهرستان تکاب که در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه طلاب همیشه در همه حوادث و رویدادهای در کنار مردم بوده و به کمک اقشار مختلف پرداخته‌اند، اظهار داشت: در زمان شیوع کرونا طلاب تکاب به صورت جهادی و خودجوش وارد میدان شده و ضمن کمک به کادر درمان، معابر شهری را نیز به صورت جهادی ضدعفونی کردند.

وی در ادامه به لزوم وجود کانون هلال در مدرسه علمیه تکاب اشاره کرد و گفت: نیاز بود کانون هلال در مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب فعال شود و طلاب برای مقابله با حوادث‌های مختلف آموزش‌های لازم را ببینند و لذا در زمینه آموزش‌های لازم نیازمند کمک جمعیت هلال احمر شهرستان هستیم.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب افزود: کانون هلال مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) افتتاح شده است و در روزهای آتی نیز انتخابات دبیری آن برگزار و از بین طلاب یک نفر به عنوان دبیر کانون انتخاب و فعالیت خود را به صورت جدی شروع خواهد کرد.

در ادامه این دیدار جعفر سعیدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب با ابراز خرسندی از اهتمام طلاب و روحانیون به امر امداد و کمک رسانی، گفت: هلال احمر آمادگی کامل خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف با مدرسه علمیه اعلام می‌کند و ان شاءالله با حضور اساتید فن و برگزاری دوره‌های لازم شاهد آشنایی بیش از بیش طلاب با مسائل امداد و نجات باشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha