دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دکتر بهروز مینایی

حوزه/ طی حکمی از سوی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، دکتر بهروز مینایی به عنوان رئیس شورای علمی و سرپرست گروه مطالعات تولیدی و زیربنایی این مرکز منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی حکمی از سوی دکتر عطاء الله رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، دکتر بهروز مینایی به عنوان رئیس شورای علمی و سرپرست گروه مطالعات تولیدی و زیربنایی این مرکز منصوب شد.

در حکم دکتر مینایی آمده است: انتظار این است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی حوزه‌های علمیه و نهادهای علمی و دینی، با تشکیل و مدیریت شورای علمی با عضویت صاحب نظران حوزوی و نیز هدایت علمی مربوطه، زمینه انجام پژوهش‌های مورد نیاز مجلس شورای اسلامی با عنایت به مأموریت‌های مرکز را فراهم آورید.

دکتر بهروز مینایی بیدگلی دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی است. او دارای مدرک دکترای تخصصی مهندسی و علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی میشیگان، آمریکا و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، نرم افزار از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ریاضی کاربردی کامپیوتر از دانشگاه قم می‌باشد.
وی در زمان تحصیل در حوزه علمیه قم نیز درس خارج فقه و اصول را نزد بزرگانی مانند آیات عظام سید کاظم حائری، میرزا جواد تبریزی، وحید خراسانی، فلسفه را از آیات حسن زاده آملی، انصاری شیرازی و تفسیر را نیز نزد حضرت آیت الله جوادی آملی فرا گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha