سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان 23 بهمن 1400

نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور اعضای آن به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور اعضای آن به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این جلسه پیرامون اهمیت تشکیل جلسات و مسأله فرهنگ در کنار سه موضوع کلان دیگر استان خوزستان مبنی بر اقتصاد، امنیت، علم و فناوری، بررسی ناهنجاری‌های اجتماعی، تأکید بر احاطه بر سیاست‌های کلی نظام در هر تصمیم گیری و برنامه ریزی ریز و درشت بحث و گفتگو صورت گرفت.

همچنین رویکرد جدید نسبت به فرهنگ عمومی در دوره جاری، ضرورت اهتمام و انگیزه بیشتر نسبت به این جلسات، معرفی کتاب حوض خون به عنوان الگوی شخصیت، ضمانت‌های اجرایی در حوزه فرهنگ عمومی از دیگر محورهای گفتگو این نشست بود.

لازم به ذکر است در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، جمعی از مدیران استانی و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha