جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برای آنکه حقایق وارونه نشوند و باطل جایگزین حق نگردد و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود جهاد تبیین تنها راهکار و پادزهر مقابله با آن می‌باشد.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف همواره به تولید گفتمان و ارائه رهنمون می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: معظم له به منظور شناخت حقایق انقلاب و خنثی سازی تبلیغات دشمنان و مقابله با جنگ ترکیبی و تبلیغات مسموم رسانه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل که بر دروغ و فریب استوار می‌باشد، ادبیات جدیدی را مطرح نموده‌اند تحت عنوان جهاد تبیین، که آحاد جامعه به ویژه جوانان، نیروهای جهادی و افراد مؤثر بر افکار و فضای عمومی جامعه مخاطب اصلی ایشان می‌باشند.

حجت الاسلام سادات در ادامه بیان داشت: برای آنکه حقایق وارونه نشوند و باطل جایگزین حق نگردد و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود جهاد تبیین تنها راهکار و پادزهر مقابله با آن می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: بیان حقایق و واقعیت‌های دیده نشده و آینده روشن نظام اسلامی و بیان دستاوردهای خیره کننده انقلاب در عرصه‌های مختلف، به ویژه پیشرفت‌های چشمگیر علمی، نظامی، استقلال کامل سیاسی، عزت و اعتماد به نفس ملی، آزادی و مردم سالاری دینی، استکبار ستیزی و اقتدار ملی و تکیه بر قدرت نرم جمهوری اسلامی از جمله آنها می‌باشد.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: بر تمامی منصفان، دلسوزان و علاقه مندان نظام به ویژه رسانه‌های تبلیغی واجب است با تبیین حقایق، با رویکرد جهادی در این عرصه خطیر نقش آفرینی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha