یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اختتامیه جشنواره علامه حلی استان کهگیلویه و بویراحمد در مدرسه علی بن موسی الرضا (ع)یاسوج برگزار شد

حوزه / نخستین جشنواره استانی علامه حلی (ره) با معرفی آثار برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران نهادهای حوزوی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی علامه حلی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) این شهرستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران، اساتید و طلاب خواهر و برادر برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

حجت الاسلام اسماعیل بهشت، معاون پژوهش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در این مراسم، اظهار داشت: جشنواره علامه حلی (ره) همه ساله به صورت استانی برگزار می‌شود و آثار برتر به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی (ره) راه پیدا خواهند کرد.

دبیر نخستین جشنواره استانی علامه حلی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این دوره، خاطر نشان کرد: در مرحله نخست جشنواره ۱۶۸ اثر در عرصه‌های پژوهشی، مقالات و پایان نامه‌ها جمع‌آوری شد که سهم حوزه علمیه برادران ۱۱۳ اثر و حوزه خواهران ۵۵ اثر بوده است.

وی با بیان اینکه آثار این جشنواره توسط ۸ نفر از اساتید و ارزیابان در استان مورد بررسی قرار گرفته است، یادآور شد: یک اثر از حوزه علمیه برادران و شش اثر از حوزه علمیه خواهران به عنوان آثار برتر برگزیده و به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند، ضمن اینکه ۱۸ نفر از پژوهشگران این دوره از جمله ۹ نفر از حوزه علمیه برادران و ۹ نفر از خواهران نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha