سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
بازدید طلاب خوزستانی از یادمان شهدای طلائیه - راهیان نور

حوزه/ دبیر ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه گفت: تا به امروز حدود ۳ هزار طلبه از سرزمین‌های نور بازدید کرده و تا روزهای آینده یک هزار نفر دیگر هم راهی این مناطق می‌شوند.

حجت‌الاسلام هاشمی، دبیر ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به استمرار اعزام کاروان‌های حوزوی به مناطق عملیاتی جنوب، اظهارداشت: تا کنون کاروان‌هایی از حوزه‌های علمیه ۱۱ استان شامل «فارس»، «قزوین»، «همدان»، «اصفهان»، «قم»، «تهران»، «آذربایجان شرقی»، «اردبیل»، «کردستان»، «گیلان» و «هرمزگان» وارد خوزستان شده و از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده‌اند.

مدیر امور فرهنگی و ایثارگران حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه هم‌اکنون ۸ روز از اعزام طلاب مجرد به مناطق عملیاتی جنوب گذشته و ۴ روز دیگر باقی مانده است، گفت: کاروان‌های اعزام شده به غیر از کاروان‌هایی است که برخی حوزه‌ها به صورت مستقل به یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان اعزام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام هاشمی، تصریح کرد: تا به امروز حدود ۳ هزار طلبه از سرزمین‌های نور بازدید کرده و تا روزهای آینده ۱ هزار نفر دیگر هم راهی این مناطق می‌شوند.

دبیر ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه، بیان کرد: امروز کاروان دوم حوزه علمیه قم نیز با ده دستگاه اتوبوس عازم یادمان‌های دفاع مقدس شده است.

وی، زمان اعزام کاروان‌های خودرویی حوزویان را ۲۵ اسفندماه جاری عنوان کرد و گفت: حدود ۲۰۰ خانواده برای حضور در مناطق عملیاتی ثبت‌نام کرده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هر خانواده می‌تواند ۴ روز در یادمان‌های دفاع مقدس حضور داشته باشد.

مدیر امور فرهنگی و ایثارگران مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه کشور، در پایان با اشاره به استقبال پرشور مردم از راهیان نور، اظهارداشت: فی‌الواقع کمتر مسئولی تصور می‌کرد که با توجه به شرایط کرونایی، چنین جمعیتی را در مناطق عملیاتی شاهد باشیم و باید عرض کنم که بازهم مردم ایران، مسئولان را غافلگیر کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha