جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ا

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر استفاده از رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: امروز جوانان حوصله خواندن متن طولانی را ندارند و به دیدن کلیپ ها بیشتر اهمیت می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سعید حسینی، ظهر سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: خدمتی که به خانواده معظم شهدا می شود قابل مقایسه با هیچ کار دیگری نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، توسل به شهدا را در رفع گرفتاری ها راهگشا دانست و بتصریح کرد: شهدا در خیلی از بزنگاه ها به کمک ما می آیند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بخشی از فعالیت های فرهنگی بنیادشهید به پاسخ شبهات علیه شهدا اختصاص داده شود، گفت: مسئولان بنیادشهید و امور ایثارگران شبهاتی که علیه شهدا مطرح می شود را با کلیپ یک دو دقیقه ای در رسانه ها پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر استفاده از رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: امروز جوانان حوصله خواندن متن طولانی را ندارند و به دیدن کلیپ ها بیشتر اهمیت می دهند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که فرزندان شهدا در ایثارگری راه پدرانشان را ادامه دهند، گفت: فرزندان شهدا با الگوبرداری از رشادت ها و ایثارگری های پدران خود در جامعه نقش آفرین باشند.

مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان نیز با بیان اینکه بالغ بر ده درصد شهدای کشور به استان اصفهان اختصاص دارد، گفت: منطقه فرهنگی کاشان (آران و بیدگل، کاشان، نطنز) در مجموع بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، یادآورشد: تنها چیزی که نظام اسلامی ایران را حفظ کرده نگاه ایثارگرانه مردم به خصوص خانواده معظم شهدا بوده است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha