یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: عشق و ارادت به اهل بیت(ع) چشمه جوشانی است که پایان ندارد و دشمنان نظام از این محبت و ارادت مردم ایران که موجب انسجام جامعه شده، هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی ، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: دین و مذهب از رکن های اصلی فرهنگ هر ملت است که به جامعه هویت و انسجام می بخشد؛ محبت و مودّت اهل‌بیت (ع) آثار و فوائدی زیادی دارد و صفت ارزشمندی است که موجب برکات و منزلت افراد است .

وی افزود: آثار معنوی و اجتماعی ارتباط و محبت اهل بیت (ع) بر کسی پوشیده نیست و عامل سکون و آرامش قلبی و روحی است و موجب می شود انسان به سوی کمال و تعالی حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: عشق و ارادت به اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) که امام رحمت و عطوفت است چشمه جوشانی است که پایان ندارد. خوشبختانه با واکنش روزهای گذشته به هتاکی فیلم اکران شده در کن، دشمنان متوجه شدند، مردم ایران حول حریم قدسی رضوی انسجام و یکپارچگی دارند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: دشمنان نظام از محبت و ارادت مردم ایران به اهل بیت(ع) که موجب انسجام جامعه شده، هراس دارند و اهانت فیلم عنکبوت مقدس در همین راستا بود.

وی در پایان اظهار کرد: دشمن برای تخریب چهره دین برنامه‌ریزی و هزینه های زیادی کرده است، لذا ما باید هوشیار و مراقب توطئه ها باشیم؛ یقینا بیان زیبایی‌های دین برای عامه مردم بالاخص جوانان می‌تواند آنها را با حقائق دین آشنا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha