دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر: بازدید معاون آموزش حوزه های علمیه کشور از مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشان (ره)

حوزه / معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه هیچ وقت اسلام به اندازه الان در معرض شبهه و آسیب نبوده است، تصریح کرد: برای مبارزه با شبهه افکنی در جهان علیه اسلام نیاز به سربازان توانمند بیشتری داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر، اظهار داشت: بشر در طول تاریخ هیچ گاه مانند الان با سرعت تحول در همه شئون زندگی روبرو نبوده است.

ببینید:

تصاویر بازدید معاون آموزش حوزه‌های علمیه از مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله اعتمادی کاشان

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور به سرعت، توسعه، تنوع و گستردگی هجوم علیه اسلام در مقطع فعلی اشاره کرد و افزود: دشمنان تمام توان خود را برای وارد کردن شبهه در ذهن کودکان خردسال تا پیرمردهای سالخورده به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ وقت اسلام به اندازه الان در معرض شبهه و آسیب نبوده است، تصریح کرد: برای مبارزه با شبهه افکنی در جهان علیه اسلام نیاز به سربازان توانمند بیشتری داریم.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران دشمنان را بیدار کرده است، اظهار کرد: ما دشمنان را از این حیث بیدار کردیم که قدرتی هستیم برخاسته از مکتب اهل بیت (ع) که می تواند با امت سازی، مسلمانان را در یک سنگر قرار دهد و قومیت و نژادهای مناطق جغرافیایی را حذف کند و یک جبهه واحد علیه داعش تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه در جبهه علیه داعش تمام گروها، قومیت ها و نژاد ها بودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست توده های میلیونی را در مقابل دشمنان بسیج کند و موفق شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور به نقش امامین انقلاب در متحول ساختن جهان اشاره کرد و افزود: اخوان المسلمین با آن همه ادعا نتوانست دوام بیاورد، ولی امام خمینی(ره) از فیضیه قم با تمام مشکلاتی که با آن روبر بود قیام کرد و توانست دنیا را متحول کند.

وی با بیان دشمن به دنبال از بین بردن عامل گسترش اسلام در جهان است، یادآورشد: صدها شبکه رسانه ای وهابیت، سردمداران کفر جهانی و صهیونیست جهانی مفت و مجانی به زبان فارسی علیه نظام اسلامی ایران القاء شبهه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان اینکه مقابله با شبهات و دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی در میدان رزم علمی شهید سلیمانی های خودش را می طلبد، تصریح کرد: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) با استفاده از ابزارهای علمی، رسانه ای و فضای مجازی وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اصلاح و تحول در متون آموزشی، گفت: در درختواره آموزشی که هدف نهایی آن تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب است ۴۰۰ رشته و ۱۶ حوزه دانشی تعریف شده است و طلبه با نگاه علمی وارد این فرایند دانشی می شود و تا مرز آمادگی تولید نظریه علمی پیش می رود تا بتواند پاسخگو باشد.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور یادآور شد: نظام اسلامی امروز ده‌ها مسئله دارد که حوزه باید به صورت علمی پاسخگوی آنها باشد، لذا زمینه و بستر آن از مسیر درختواره‌های دانشی آماده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان جهانگیر IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    صددرصد همینطوراست وفرمایشات شمارا تایید میکنم. حوزوی نیستم ولی عاشق روحانیت متعهد هستم وفکر هایی برای مناطق محروم کشور دارم ولی باید ستاداجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه به کمکم بیاید تاقدمی ناچیز درراه احیای قرآن واهلبیت علیهم السلام با پشتیبانی کافی پیموده شده وابترنماند انشاءالله