دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تغذیه سالم

حوزه/ ششمین دوره آموزش سلامت در اسلام با موضوع تغذیه سالم در آیات و روایات به همت واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در حرم بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت واحد معارف خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها ششمین دوره آموزش سلامت در اسلام با موضوع تغذیه سالم در آیات و روایات ویژه خواهران برگزار می‌شود.

این دوره به صورت حضوری در حرم مطهر بانوی کرامت و با تدریس فرهاد گلبرگ محقق و پژوهشگر عرصه تغذیه اسلامی و متخصص گیاهان دارویی برگزار می شود.

سرفصل های این دوره آموزشی شامل اهمیت و تعریف سلامت و عافیت در اسلام، بررسی و شناخت عوامل بیماری ها، بررسی اهمیت و شروط تغذیه سالم، مبانی مزاج شناسی و شناخت طبایع بدن، آشنایی با انواع سویق و نقش آنها در سلامت پایدار، طرز تهیه غذاهای سالم و مقوی و راهنمای تولید محصولات طبیعی در راستای تقویت اقتصاد خانواده است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند تا ۴ مردادماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها واقع در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مراجعه کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره و دیگر دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها ویژه خواهران می توانید با واحد معارف خواهران این مرکز به شماره ۳۷۱۷۵۵۰۴ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی qhkarimeh.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha