یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام الله رضا اکبری امام جمعه سنقر و کلیایی صبح امروز در جلسه ماهیانه مبلغین هجرت و مستقر شهرستان سنقر

حوزه/ امام جمعه سنقر و کلیایی در جلسه ماهانه مبلغین هجرت و مستقر، گفت: مبلغین حق ندارند، موضوعاتی را طرح نمایند که نسبت به آن اطلاع کافی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام الله‌رضا اکبری صبح امروز در جلسه ماهیانه مبلغین هجرت و مستقر شهرستان سنقر، گفت: این جلسات زمینه مساعدی برای شناخت مبلغین نسبت به همدیگر، هم افزایی در موضوعات تبلیغی، شناسایی مشکلات هر منطقه و گزارش به مسئولین ذی ربط فراهم می کند.

امام جمعه سنقر با اشاره به وصیت امیرالمومنین(ع) به فرزندش محمد بن حنفیه که می فرماید: ای پسرم عزیزم آنچه را نمی دانی بر زبان جاری نکن...، افزود: از این روایت استفاده می شود که مبلغین در حقیقت فرزندان معنوی امیر مومنان(ع) هستند.

وی تصریح کرد: مبلغین حق ندارند، موضوعاتی را طرح نمایند که نسبت به آن اطلاع کافی ندارند.

حجت الاسلام الله اکبری در ادامه اظهار کرد: مبلغ هر آنچه می داند نباید به زبان بیاورد، چرا که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، گاهی بیان بعضی از واقعیت ها می تواند موجب به وجود آمدن یک فتنه گردد و یا زمینه اختلاف دو نفر و یا دو گروه را فراهم می سازد.

در این جلسه مقرر شد مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی نسبت به تعمیر، توسعه و احداث خانه های عالم بر اساس اولویت ها اقدام نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha