جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
وحیدی

امام جمعه یاسوج در دیدار با وزیر کشور انتقاداتی در خصوص وضعیت بودجه‌های فرهنگی و عمرانی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، وزیر کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت به همه مسئولان در دستگاه اجرایی گفت: در دوران پس از انقلاب تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و خدمات ارزشمندی به استان ارائه شد با این حرکت به همه جهانیان نشان دادیم ظرفیت های انقلاب بسیار بالا بوده و همچنین کسی نمی‌تواند جلوی انقلاب را بگیرد لذا به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب بوده‌اند و تاکنون شکست خورده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان و بخصوص استاندار دغدغه کمک به رفع مشکلات مردم را دارند و در میدان هستند، گفت: ما یک وظیفه حمایت از دولت و مسئولان خدمتگزار را داریم که انجام می‌دهیم و معتقدیم که دولت هر چه در توان دارد برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشته است؛ ارتباط گسترده با مردم در سطح کشور و در سطح استان وجود دارد. در استان ما مسئولان از استاندار گرفته تا دیگران به دنبال پیگیری مشکلات مردم هستند این خواست انقلاب بوده که سران مملکت باید به سراغ مردم بروند.

وی در ادامه درخواستی از وزیر کشور کرد و گفت: سفر رئیس جمهور برای استان ما پر خیر و برکت بود؛ نزدیک به ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات و تسهیلات به استان ما اختصاص یافت، اما من اکنون نمی‌دانم که چقدر تخصیص پیدا کرده است.

حسینی گفت: در بحث آب و راه و جاده اکنون کارهای خوبی در حال انجام است، اما باید تخصیص ها به استان بیشتر شود مردم هم از ما می‌پرسند که چقدر پول به استان آمده است؟.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از وزیر کشور خواست تا بودجه ها و اعتبارات فرهنگی از حالت کنونی خارج شود، چرا که حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده است.

وی یکی از مطالبات مردم استان را احداث سد آبریز اعلام کرد، چرا که با احداث آن بسیاری از مشکلات بیکاری در شهرستان کهگیلویه برطرف خواهد شد.

به گفته امام جمعه یاسوج مردم از وضعیت سد آبریز و ساخت آن ناراحت هستند و حق هم دارند هم چنین از روند کند ساخت سد تنگ سرخ انتقاد داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه سخنان نماینده ولی‌فقیه اظهار کرد: اختلافی میان قرارگاه خاتم و وزارت نیرو پیش آمده و ما سه مرتبه با وزیر نیرو دیدار داشته‌ایم و اکنون هم پولی برای ادامه کار وجود ندارد و کارگاه تعطیل شده و کاری انجام نشده است، در حالی که برای ساخت آن 1300 میلیارد تومان نیاز است.

وزیر کشور دستور داد: جلسه‌ای با حضور رئیس قرارگاه خاتم و وزرای نیرو و کشور برای حل این مشکل تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha