دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
قاسم عبدالهی

حوزه/ امام جمعه موقت اراک گفت: انگیزه‌های الهی و معنوی سلاح کارآمد نیروهای مسلح در برابر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام قاسم عبدالهی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، در مصلای بیت‌المقدس این شهر، افزود: افتخار ایران اسلامی امروز به نیروهای مسلحی است که امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های فرزندان ملت در نیروهای مسلح است که همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

حجت‌الاسلام عبدالهی با تبریک روز پدافند هوایی اظهار داشت: پدافند هوایی مهمترین یگان از ارتش جمهوری اسلامی است که افتخارات بزرگی برای کشور داشته است.

وی اضافه کرد: پدافند هوایی با هوشیاری و هوشمندی توانسته نقش مهمی در برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی ایفا کند و با قدردان زحمات کارکنان این مجموعه نظامی پرافتخار بود.

امام جمعه موقت اراک گفت: هرکسی در هر سنگر و مسئولیتی باید به وظیفه خود به نحو شایسته عمل کند تا کشور به سمت رشد و بالندگی قدم بردارد.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: کارگزاران نظام باید با صداقت و درستی انجام وظیفه کنند تا هم ذخیره آخرت داشته باشند و هم گره گشای مشکلات مردم باشند.

امام جمعه موقت اراک گفت: مسائل اقتصادی امروز یکی از مشکلات اقتصادی کشور است و باید مصوبات سفر رئیس جمهوری با پیگیری و اولویت بندی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: همگان بکوشند تا در پایان دولت مردمی شاهد تحول اثرگذاری در جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: لازم است جهاد کشاورزی بهره برداران را به کشت محصولات کم آب بر تشویق کند تا در تولید محصولات استراتژیک به خودکفایی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha