جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری گفت: یکی از نعماتی که خدا به ما داده‌ است توفیق حضور در حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم سیده فاطمه صغری ساداتی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری در جمع طلاب جدید الورود اظهار کرد: اگر فردی دنبال علم و دانش بوده و آن را برای هدایت دیگران به کار گیرد، هرآنچه که در آسمان و زمین است برایش طلب مغفرت می کنند.

وی با استناد به آیه ۷ سوره ابراهیم، افزود: شکرگزاری باعث زیاد شدن ظرفیت وجودی انسان می شود؛ به خاطر معرفت الله تلاشمان را می کنیم که صفات او را در خودمان تجلی ببخشیم، وقتی ظرفیت وجودی بالا برود، اگر سختی‌ هم برسد، شکرگزار خواهیم بود، همان طور که امام حسین(علیه السلام) در شب عاشورا با وجود تمام رنج ها شاکر خداوند بودند.

خانم سمیه عبدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری هم با ارائه برنامه های پژوهشی، اظهار کرد: آینده روشن برپایه توانمندی های نسل جوینده و طالب علم است، این امر مستلزم دانشی خواهد بود که همراه با ایمان، علم و اخلاق حسنه باشد و به تحلیل مسائل مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی عصر خودش بپردازد که این ‌کار با تلاش، همت و برنامه ریزی میسر است.

وی ادامه داد: زندگی پر از مسائل گوناگون است و شما طلاب برای حل آنها باید با برنامه ریزی لازم علاوه بر کارهای منزل و دروس آموزشی، به کارهای علمی پژوهشی هم بپردازید.

انتهای پیام ۳۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha