دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سلبریتی

حوزه/ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کسانی با پول بیت‌المال و در سایه امنیتی که ثمره خون شهداست، اسم و رسمی پیداکرده‌اند! با کمال تأسف، بعضی از همین افراد نمک‌نشناسی کرده به آتش ناامنی میدانی و روانی دمیدند❗️ که باید مسئولین امر، با قدرت با این خیانت‌کاران برخورد کنند.

خبرگزاری حوزه | حضرت علی (ع)، یکی از مسیرهای فتنه، علیه ارزش‌های اسلامی را «شخصیت‌های شناخته‌شده و ستاره» (سلبریتی ها))معرفی می‌نمایند که با سوءاستفاده از فرصت به‌دست‌آمده، بر علیه ارزش های اسلامی، فتنه انگیزی و نافرمانی می‌کنند: «وَ کَمْ مِنْ مُسْتَدْرَجٍ بِا الْاِحْسَانِ اِلَیْهِ وَ مَغْرُورٍ بِالسَّتْرِ عَلَیْهِ وَ مَفتونٍ بِحُسْنِ الْقَوْلِ فیهِ»( نهج البلاغة حکمت ۱۱۶ و ۴۶۲).

این امام بزرگوار، فتنه گران را چهره‌های نامبارک می‌نامند که فقط در زشتی‌ها (آشوب علیه نظام اسلامی و...) دیده می‌شوند: «لَا مَرْحَباً بِوُجُوهٍ لَا تُرَی إِلَّا عِنْدَ کُلِّ سَوْأَة» (نهج البلاغة، حکمت ۲۰۰).

خدای متعال، برای منافقانِ فتنه‌گر، آرزوی مرگ می‌کند «قَاتَلَهُمُ اللَّهُ»(منافقون/۴).

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کسانی با پول بیت‌المال و در سایه امنیتی که ثمره خون شهداست، اسم و رسمی پیداکرده‌اند! با کمال تأسف، بعضی از همین افراد نمک‌نشناسی کرده به آتش ناامنی میدانی و روانی دمیدند❗️که باید مسئولین امر، با قدرت با این خیانت‌کاران برخورد کنند.

نکته دیگر اینکه مردم ایران، فریب این مزدوران و آلت دست دشمنان را نخورند؛ بلکه در کنار هم  برای ساختن ایرانی امن و آباد بکوشیم.
 

✍🏻 علی اکبر صیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha