یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجۃ الاسلام سید احمد رضوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی برای دو سال به عنوان رئیس جامعه روحانیت بلتستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام شیخ رضا ناصری رئیس کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان از پیروزی دوباره حجت الاسلام احمد رضوی در انتخابات این نهاد خبر داد و گفت: در ابتدا چهار نفر نامزد شده بودند که یک نفر از آنها انصراف داده و میان حجج اسلام رضوی، غلام حیدر شریفی و محمد حسین صابری انتخابات برگزار شد.

حجت الاسلام ناصری افزود: حجت الاسلام و المسلمین رضوی به مدت دو سال به عنوان رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان فعالیت خواھد کرد.

همچنین انتخابات مجلس جامعه روحانیت بلتستان برگزار شد که ۲۵ نماینده از میان ۴۶ نامزد انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان افزود: جامعه روحانیت بلتستان پاکستان گسترده ترین تشکل طلاب پاکستان محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در قم است و از چندین سال پیش در حال انجام کارهای فرهنگی و آموزشی در ایران و پاکستان است.

وی تأکید کرد:‌ جامعه روحانیت متعلق به تمامی طلاب بلتستان می باشد و متعلق به گروه، منطقه یا اهل زبان خاصی نیست و از حیث جناح های سیاسی نیز فراجناحی می‌باشد.

حجت الاسلام ناصری در مورد اعضای جامعه روحانیت بلتستان اظهار داشت: جامعه روحانیت بیش از (۷۰۰) عضو از علما و طلاب در قم دارد، علاوه بر این در سراسر پاکستان نیز اعضای فراوانی دارد و مشتمل بر اساتید حوزه، محققین، مؤلفین، خطبای شهیر، ممتازین و نخبگان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha