سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست -ساوه

حوزه/ به همت معاونت پژوهش و فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا ساوه، نشست علمی-بصیرتی با موضوع آگاه سازی و بررسی نقش طلاب در جهاد تبیین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست علمی، بصیرتی با موضوع آگاه سازی و بررسی نقش طلاب در جهاد تبیین، با سخنرانی سرگرد دلیریان مسئول سیاسی سپاه ساوه و با حضور طلاب در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.

سرگرد دلیریان اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، فتنه یعنی حادثه‌ای غبارآلود که نتوان دوست را از دشمن تشخیص داد و دریافت که این فتنه‌ها از کجا تحریک می‌شود و لذا اگر شما طلاب انقلاب را روایت نکنید، دشمن آن را روایت می‌کند.

وی گفت: یکی از فواید فتنه این است که باعث می‌شود ضعف‌های خود را بشناسیم.

مسئول سیاسی سپاه ساوه در ادامه به بررسی رویکرد تحلیلی در حوادث اخیر پرداخت و مشکل اصلی دشمنان را ایران قوی و عزتمند بیان کرد و یادآور شد: امروز توسط رسانه‌ها یک ایران مجازی ساخته شده است که در این ایران، مردم سیاه پوش و خونین مشغول سنگر بندی هستند، سپاهی‌ها در حال فرارند و مکرر به فوت رهبر ایران اشاره می‌شود، در خیابان‌هایش جنازه می‌برند و در به طور خلاصه خلاصه کار جمهوری اسلامی تمام و کار انقلاب براندازان در لبه پیروزی است و حتی در نقاطی پیروز نیز شده‌اند.

دلیریان با بیان نکاتی پیرامون جهاد تبیین به بررسی نقش طلاب در این امر خطیر پرداخت و گفت: وظیفه ما خاموش کردن فتنه با روشنگری در فضای مجازی و حقیقی با استفاده از اخبار معتبر است و همچنین با الگو گیری از مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، باید به تهدیدات با این دید نگریست که در دل تهدیدات همیشه فرصت‌های نابی نهفته است.

در پایان این نشست نیز شبهات موجود در این زمینه بررسی و به سوالات طلاب پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha