یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
زهره رجائیان

حوزه/ رجائیان گفت: دست و پا زدن دشمن و پیروزی های امت اسلامی روزهای خوبی را نوید می دهد و بوی ظهور به مشام می آید و لازمه آن تقویت مبانی اعتقادی و ایستادگی و مقاومت در راه عقیده و اعتقادات می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زهره رجائیان امروز در مراسم طیعه حضور که در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، اقتدار ملی را به دست آوردیم و جمهوری اسلامی با بیدار کردن کشورهای اسلامی به سمت ایجاد امت واحده اسلامی در برابر استکبار پیش می رود و در این اقتدار نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی بدیل است.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای ایجاد تمدن و حکومت جهانی مهدوی تلاش می کند و در این امر فقط به داخل کشور اکتفا نخواهیم کرد و دشمن با توجه به قدرت بی بدیل انقلاب اسلامی و واهمه از گسترش آن به دنبال وارونه کردن حقائق و بیان مطالب غیر واقعی و دروغ با استفاده از امپراطوری رسانه ای است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تصریح کرد: دست و پا زدن دشمن و پیروزی های امت اسلامی روزهای خوبی را نوید می دهد و بوی ظهور به مشام می آید و لازمه آن تقویت مبانی اعتقادی و ایستادگی و مقاومت در راه عقیده و اعتقادات می باشد.

وی خاطرنشان کرد: انسان های مومن بر اساس روایت امام علی (ع) یا انسان های عالم هستند و یا دستشان در دست علمای دین قرار دارد و غیر این افراد، انسان های گمراه می باشند و در این عصر باید با علم آموزی، خداشناسی، خودشناسی و شناخت وظیفه و عمل بدان به اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنیم.

رجائیان پاکی دل را یکی از عوامل اجابت دعا دانست و گفت: اتصال به حضرات معصومین موجب غفران گناهان انسان می شود و باید انس با قرآن، توسل به ائمه اطهار، بالا بردن ظرفیت و تحمل های خودمان خود را برای سربازی امام عصر آماده کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: خطرات فضای مجازی، ماهواره، مواد مخدر و مشکلات اجتماعی از جمله آسیب های امروزی است و امید به آینده و توکل به خدا و تلاش شبانه روزی می تواند این مشکلات را کاهش دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha