یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: در ماه‌های اخیر دشمن یک جنگ رسانه ای تمام عیار بر ملت و نظام ما تحمیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی امروز در نشستی با جمعی از فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز جهان به سمتی حرکت می کند که تقابل نظامی جای خود را به تبلیغات و جنگ روانی خواهد داد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: بنابراین هر فردی در هر سمت و جایگاهی که قرار دارد باید اطلاعات کافی درباره فضای مجازی در اختیار داشته باشد تا در این دنیای دیجیتال فریب جنگ های روانی را نخورد.

وی افزود: در این میان جایگاه شما فعالان رسانه ای و فضای مجازی در بحث آموزش دادن به جامعه در این مقوله بسیار حساس و کلیدی است.

مبارک آبادی بیان کرد: کسانی که در فضای مجازی به نوعی صاحب نفوذ هستند در مقابل مسئولیت بیشتری نیز دارند، بنابراین فعالان رسانه ای و فضای مجازی در قبال آنچه به عنوان اطلاعات به جامعه تزریق می شود به نوعی مسئول شناخته می شوند و این خود برای شما تعهدآور شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار افزود: موضوع دیگری که فعالان فضای مجازی باید مورد توجه خود قرار دهند، توجه آنان به آموزش ها و به روز نمودن علم خود در حیطه کاریشان است، فعال مجازی باید هر روز اطلاعات خود را به روز کند تا از قافله اخبار و رویدادها عقب نماند.

مبارک آبادی با تأکید بر اینکه در ماههای اخیر دشمن یک جنگ رسانه ای تمام عیار به ملت و نظام ما تحمیل کرده است، بیان داشت: رسانه ها و شبکه های ماهواره ای معاند این روزها به نوعی علیه این ملت و نظام متحد شده اند و امیدوارند با جنگی که به راه انداخته زمینه ناامنی و حتی تجزیه این انقلاب را فراهم کنند، لذا همه ما در مقابل این ناتوی فرهنگی وظیفه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha