یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه دشتستان بسیج با اشاره به ایفای نقش بسیج در مسائل مهم شهرستانی و استانی مرتبط با انقلاب و نظام گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در تمام شئون زندگی آحاد مردم و مسؤولین ساری و جاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان در جمع دانش آموزان هنرستان علامه طباطبایی برازجان حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به تحلیل و تبیین مسائل اخیر کشور و گرامیداشت هفته بسیج پرداخت.

امام جمعه دشتستان طی سخنانی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها افزود: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه بسیج، اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی و طبقاتی و قشری ندارد، همه جا هست تصریح کرد: بسیاری از پیشرفتهای کشور مرهون تفکر بسیجی است.

امام جمعه دشتستان بسیج با اشاره به ایفای نقش بسیج در مسائل مهم شهرستانی و استانی مرتبط با انقلاب و نظام گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در تمام شئون زندگی آحاد مردم و مسئولین ساری و جاری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha