یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: تلاش جبهه استکبار برای روشن نگاه داشتن آتش اغتشاشات در ایران، نشان می‌دهد که وجود «ایران قوی و مستقل» غرب را آزار می‌دهد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به دخالت های غربی ها در امور داخلی ایران و سرمایه گذاری عظیم آنان برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار داشت: دمیدن آمریکا و جبهه استکبار بر آتش اغتشاشات در ایران زمینه‌ای است برای مغشوش معرفی کردن ایران و جلوگیری از اینکه ایران به ثبات و اقتدار در منطقه شناخته شود، زیرا ایران علاوه بر تأمین ثبات داخلی، توانسته منطقه غرب آسیا را هم از پیچیده‌ترین و پرحجم‌ترین اقدامات بی‌ثبات‌ساز نجات دهد.

امام جمعه چغادک ادامه داد: رسانه‌های غربی و برخی از موسسات بین‌المللی اعتراف کرده‌اند که نفوذ ایران در منطقه در دوره تحریم‌ها و فشار حداکثری بیشتر شده و جمهوری اسلامی توانسته است موازنه قدرت در خاورمیانه را به نفع خود تغییر دهد.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا و غرب از بی‌ثبات نمایی ایران، هراس از تحقق ایران قوی است اظهار کرد: تلاش جبهه استکبار برای روشن نگاه داشتن آتش اغتشاشات در ایران، نشان می‌دهد که وجود «ایران قوی و مستقل» غرب را آزار می‌دهد.

حجت الاسلام خدری ابراز کرد: غرب تلاش می‌کند اغتشاشات در ایران را گسترش دهد تا سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کشور آسیب ببیند؛ تصویرسازی اغراق آمیز از یک ایران پر از آشوب، با آمار سازی و نظرسنجی‌های دروغین، خبرهای ساختگی و القائات مصنوعی همه ناشی از هراس غرب از نفوذ منطقه‌ای ایران است، بنابراین ما باید مراقب فضاسازی رسانه‌ای غرب باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در فضای رسانه‌ای امروز که غرب و صهیونیست‌ها بر آن تسلط دارند، دروغ به راحتی جای خود را باز می‌کند و به جای حقیقت می‌نشیند. در علم ارتباطات گفته می‌شود «تا حقیقت پاشنه کفش خود را بکشد، دروغ به مقصد رسیده است». در کتاب «جنگ لایک ها» آمده است اگر شما «بر نِت مسلط شوید، بر روزگار مسلط خواهید شد»، بنابراین باید جامعه ما هوشیار باشد و بداند که یکی از ابزارهای مهم آمریکا و غرب، براندازی با جنگ نرم است که با فضاسازی رسانه‌ای آنرا دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha