دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بانوان عرصه تبلیغ فرهنگ دینی در شهرستان کهگیلویه تجلیل شدند

حوزه/ به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، از بانوان عرصه تبلیغ فرهنگ دینی در شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، روز گذشته با حضور بانوان فعال عرصه تبلیغ فرهنگی و دینی در شهرستان کهگیلویه، جشنی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام مجید بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، وجود نازنین حضرت فاطمه(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان، خصوصاً شیعیان دانست و اظهار داشت: الگوگیری از شخصیت کامل و بی‌بدیل دخت رسول خدا(ص)، برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است.

وی با بیان اینکه زن، زیر بنایی‌ترین پایه‌های اخلاقی را در یک جامعه رقم می‌زند، افزود: زن با استفاده از پایگاه اجتماعی مختلف، نقش‌های گوناگونی را عهده دار است که در نهایت منجر به ترویج عدالت خواهد شد.

حجت الاسلام بهادری یادآور شد: در جامعه امروزی زن به عنوان تکمیل کننده شخصیت اخلاقی فرد، بار سنگینی را بر دوش دارد، او با ایمان و تقوای خود می‌تواند مکتبی بسازد که هر کسی لیاقت حضور در این مکتب الهی را پیدا نکند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، گفت: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و دینی به مناسبت روز زن توسط هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر و هجرت و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در شهر دهدشت و بخش‌های سوق، قلعه رئیسی و دیشموک برگزار شد.

در این مراسم از ۶۰ نفر از بانوان عرصه تبلیغ با حضور امام جمعه شهر دهدشت، دادستان شهرستان چرام و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha