دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه براز جان

حوزه/ امام جمعه برازجان با بیان اینکه ۲۲ بهمن را باید روز مردم نامید، گفت: حضور مردم با آن شرایط نامناسب جوی و دسیسه‌های دشمنان، هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان گرم شد و هم دشمنان را ناامید و مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: فلسفه بعثت پیامبر اسلام، تزکیه و جهل زدایی از بشر، احیا عدالت و آزادسازی بشر، نجات بشر از ظلمت و شرک و جهل، رفع اختلافات و اتمام حجت با بشر است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: جمهوری اسلامی با شعار دین وارد میدان شده و علاوه بر حفظ و رشد خود، توانسته این منطق را منتشر کند و هویت مرکزی تمدن غربی را به چالش بکشد.

وی درباره سفر رییس جمهور به چین نیز گفت: با این سفر و امضای قراردادها، همکاری تهران و پکن در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی بیشتر می‌شود و سند توافق ایران و چین نقطه اتکای پایداری این همکاری است.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه ۲۲ بهمن را باید روز مردم نامید، بیان کرد: حضور مردم با آن شرایط نامناسب جوی و دسیسه‌های دشمنان، هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان گرم شد و هم دشمنان را ناامید و مبهوت کرد.

وی عنوان کرد: البته ۲۲ بهمن امسال ثمره حکمت و کیاست و تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز بود.

امام جمعه برازجان تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد، مردم نجیب و صبور با همه نقدها و اعتراض‌هایشان پای اصل نظام و تمامیت ارضی ایران ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha