یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ایوب محمدی

حوزه / امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: دشمن با ایجاد ناامنی در حوزه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در کشور است که تاکنون با حضور و مقابله مردم نقشه آنها با شکست روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: مسافران و مهمانان نوروزی باید نسبت به رعایت ارزش‌های اسلامی در شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه دست اندرکاران گردشگری ایرانی_اسلامی نسبت به ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب و عفاف دقت داشته باشند، افزود: هویت مراکز بختیاری حفظ شود تا مهمانان با فرهنگ بختیاری آشنا شوند و دستگاه‌های اجرایی موثر در این زمینه از افراد و گروه‌های دغدغه‌مند حمایت کنند.

دشمن با مسموم کردن دانش‌آموزان به دنبال آشوب در جامعه است

وی با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور، عنوان کرد: امروزه در جنگ روانی شاهد مسمومیت دانش‌آموزان با هدف به آشوب کشیدن جامعه هستیم، پس همه باید توجه داشته باشند و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: دشمن با ایجاد ناامنی در حوزه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در کشور است که تاکنون با حضور و مقابله مردم نقشه آنها با شکست روبرو شده است.

امام جمعه کوهرنگ، ایجاد آشوب‌های خیابانی، مالی، ارزی و مساله سازی امنیتی در حوزه تحصیل و مدارس را از ترفندهای دشمن برای ناامیدی در بین مردم دانست و گفت: دشمن می‌خواهد در مدارس با ایجاد دلهره و ناامنی و فضای ترس و ناامیدی، در حوزه‌های مختلف، آشوب به پا کند.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: حضور در صحنه ملت ایران، باعث شکست و عصبانی شدن دشمن شده است، به همین دلیل دشمنان در تلاشند با جنگ ترکیبی، قطار پیشرفت را در کشور متوقف کنند.

دشمن علیرغم همه ترفندها و نیرنگ‌ها در جنگ نظامی موفق نشد

حجت‌الاسلام محمدی افزود: دشمن با همه ترفندها و نیرنگ‌ها در جنگ نظامی موفق نشد، در جنگ اقتصادی شکست خورد و در جنگ ترکیبی نیز دنبال این است که بر سفره و معیشت مردم تأثیر بگذارد و مردم را ناامید کند.

وی به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: درحالی که طرف آمریکایی یک طرفه از مذاکرات برجامی خارج شد و زیر تعهدات خود زد، اما اکنون براساس ذات شیطانی و استکباری سعی می‌کند با شرط‌گذاری‌های طلبکارانه و اظهارات متناقض و مغالطه‌آمیز، مسیر مذاکرات را که متوقف مانده، طولانی کند تا بلکه به خواسته‌هایش برسد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha