یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان کار رفع مشکلات مردم به دیگر مدیران حواله ندهند و شایسته است که خود مدیر خواسته ها و مطالبات مردم را پیگیری و حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اولین جلسه شورای اداری کردستان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو اظهار کرد: خداوند کریم در قرآن می‌فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد، لذا خدمت به مردم به نوعی یاری خداوند است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه ما در مقابل مردم باید پاسخگو باشیم، تاکید کرد: طبق روایات آمده است که امام صادق علیه السلام می فرمایند کسی که حرکت کند برای اینکه کار برادر دینی اش را حل نماید مانند کسی است که بین صفا و مروه حرکت کند؛ این روایت نشان دهنده اهمیت توجه به مشکلات برادر دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: برخی مواقع خواسته های نامعقول هم دیده می شود که برخی‌ها انتظار دارد توقعات آنها برآورده شود که این خود خلاف می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: مسئولان کار رفع مشکلات مردم به دیگر مدیران حواله ندهند و شایسته است که خود مدیر خواسته‌ها و مطالبات مردم را پیگیری و حل کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال پیش رو برای مردم و نظام سالی نیکو و با برکت باشد و شاهد برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    مسئولین کشور مدتهاست کارهای مردم را به خدا حواله داده اند و همین وضع موجود هم به همین دلیل است
    • . IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      کاش به خدا حواله می دادند، مردم رو گرفتار ارز دشمن کردند و رها کردند! چرا بایستی پتروشیمی ها، فولاد و ... با نرخ دلاری محاسبه بشه؟ مگه اینها امکاناتشون رو از کجا می گیرند؟ زیرساختها ارزان ولی محصول طبق نرخ روز بازار؟! یعنی چه؟!