دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: برای عملیاتی شدن شعار سال، یک کارگروه و کار ویژه تخصصی با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را براساس نیاز جامعه مهارم تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، اظهار داشت: همه موظف به تلاش جهادی برای تحقق شعار سال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تورم در یک جامعه به همه زیرساخت های مختلف آسیب زده و نارضایتی ایجاد می کند، افزود: مدیریت اقتصاد و مهار تورم نیازمند یک منظومه جدی است که باید طراحی شود.

وی با تاکید براینکه یکی از عوامل مهم مهار تورم، رشد تولید با کیفیت و استاندارد است، بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد و مشارکت بخش خصوصی در طرح های اقتصادی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت توجه به تولید صنایع استراتژیک، گفت: باید در استان بوشهر تولید صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع فراوری محصولات کشاورزی و اقتصاد دریامحور توسعه یابد.

وی با تاکید بر توجه به رشد تولید با حرکت جهادی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری، افزود: برای عملیاتی شدن شعار سال، یک کارگروه و کار ویژه تخصصی با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    مگر کارگروه بوشهر مملکت را نجات دهد!
  • خ IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    کارگروهی پشت میز تشکیل شده باشه نهایتا زیر همان میز قایم میشه