دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اپ اسلامی نسیم فردوس

حوزه/ به همت مجمع جهانی شیعه شناسی، جامع ترین اپ اسلامی برای زندگی روزانه هر مسلمان با قابلیت دسترسی به قرآن، مفاتیح، برنامه اذانگو و تقویم با عنوان «نسیم فردوس» روانه بازار فناوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع جهانی شیعه شناسی همزمان با شب های قدر جامع ترین اَپ اسلامی را با قابلیت دسترسی به قرآن، مفاتیح، برنامه اذانگو و تقویم با عنوان «نسیم فردوس» روانه بازار فناوری های نوین کرد و اگر به جای نصب چندین اپ دینی دنبال برنامه ای کامل هستید که بتواند همه نیازهای یک مسلمان را با رابط کاربری آسان، ظاهری جذاب، بدون تبلیغات و مطابق با استانداردهای جهانی برطرف کند، «نسیم فردوس» این فرصت را به شما می دهد.

این گزارش می افزاید: امکانات برنامه شامل؛ قرآن، قرآن موضوعی، حدیث موضوعی، ادعیه، اعمال، زیارات، نهج البلاغه، صحیفه کامله سجادیه، قبله نما، تسبیح، سامانه آنلاین استخاره، پخش زنده اماکن مقدس، تقویم شمسی، قمری و میلادی، پخش اذان، قرآن مدیا، حدیث مدیا و دعا مدیا است.

اپلیکیشن جامع اسلامی نسیم فردوس، جامع ترین اپ فارسی اسلامی دارای قابلیت ها و محتواهای ذیل می باشد که به اختصار آن را مرور می کنیم.

قرآن :

قرآن موضوعی با بیش از ۱۸۰۰ عنوان

بیش از ۱۰ ترجمه فارسی

بیش از ۱۵ قاری ایرانی و بین المللی

ترجمه گویا همزمان با پخش قاری

ختم قرآن هوشمند

تم های مختلف نمایش آیات

مفاتیح :

ادعیه کامل مفاتیح

زیارات و اعمال

ملحقات کامل مفاتیح

امکان پخش صوت

تطبیق صوت با متن ادعیه

حدیث :

مجموعه حدیثی با بیش از ۷۰۰۰ حدیث

موضوع بندی احادیث با محوریت:

آنچه باید بدانیم و آنچه باید انجام دهیم

سامانه آنلاین استخاره:

برای نخستین راه اندازی سامانه ای برخط برای آن دسته از مخاطبینی که دسترسی به عالم برای گرفتن استخاره ندارند. در این سامانه، نسیم فردوس به عنوان یک مجموعه واسط بین درخواست کننده و علمای دین عمل می کند. (توضیحات بیشتر داخل برنامه)

تقویم و پخش اذان :

تقویم شمسی، قمری و میلادی

مناسبت های اسلامی

امکان ثبت یادآوری در هرسه تقویم

بهره گیری از الگوریتم های مختلف برای افق شرعی

مدیا :

قرآن مدیا، حدیث مدیا و دعا مدیا بخش های ویژه ای هستند که محتوای دینی را با زبان هنر تلفیق کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

صحیفه، نهج البلاغه، پخش زنده، قبله نما، تسبیح:

متن کامل صحیفه سجادیه، نهج البلاغه بصورت کامل، پخش زنده اماکن مقدس شامل: مکه، مدینه، حرم امام حسین (ع)، بین الحرمین، حرم امام رضا(ع)

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha