یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کرسی آزاداندیشی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری سیزدهمین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه استان خبر داد.

محمد احمدنیا مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری سیزدهمین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این کرسی با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این کرسی آزاداندیشی گفت: این کرسی با موضوع بررسی و نقد «وجه اخذ شهریه توسط طلاب» برگزار و محمد عباسی از طلاب مدرسه علمیه چهارده معصوم به بیان ادله عقلی و نقلی موضوع پرداخت.

احمدنیا افزود: در این کرسی آزاداندیشی علیرضا حسین پور از طلاب مدرسه با بیان ادله ای به نقد موضوع پرداخت.

مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از برگزاری چهاردهمین کرسی آزاداندیشی در هفته آینده خبر داد و ابراز داشت: این کرسی در مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان با موضوع «بررسی سندی و تحلیلی دلالی روایات تفسیرین فریقین درباره سیره اخلاقی عباد الرحمان با تکیه بر آیات ۶۳ الی ۷۶ سوره فرقان» برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این کرسی آزاداندیشی حجت الاسلام حسین رحمانی پور به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام هادی فاطمی تبار به عنوان ناقد و حجت الاسلام ذاکرزاده به عنوان دبیر علمی جلسه حضور خواهند داشت.

احمدنیا با اشاره به زمان برگزاری این کرسی اظهار کرد: چهاردهمین کرسی آزاداندیشی روز ۹ خرداد سال جاری در کتابخانه مدرسه علمیه چهارده معصوم علیه السلام برگزار خواهد شد.

مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر یکی از برنامه‌های کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است که بعد از برگزاری کرسی به ارائه دهندگان و ناقدین گواهی علمی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha