دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
خنداب

حوزه/ نشست افزایش جمعیت و فرزندآوری در مدرسه علمیه مهدیه شهرستان خنداب استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست افزایش جمعیت و فرزندآوری با حضور خانم سپیده یادگاری عضو انجمن زن و خانواده خنداب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان برگزار شد .

خانم یادگاری با اشاره به این که شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» ایران را با بحران جمعیت مواجه کرد، اظهار کرد: این شعار صد سال پیش در یک کشور مسلمان با همکاری کشورهای غربی آغاز شد و جنبش هایی هم شکل گرفت تا فرزندآوری کمتر شود.

عضو انجمن زن و خانواده گفت : آمریکا متوجه فروپاشی بنیان خانواده در کشورش شد در حالی که مابقی کشورها خصوصا کشورهای مسلمان در حال افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده بودند به همین علت دست به توطئه علیه کشورها در بحث جمعیت و خانواده زد.

یادگاری افزود: ایران در حال حاضر با بحران جدی جمعیت روبرو است و خانواده های متدین و دین دار باید به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جامعه عمل بپوشانند تا بحران جمعیت را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلال IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    اون ......، حالا چرا دولت مردان بالاخص سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه به قانون آنهم بعد از سه سال توجه و اجرا نمیکنند؟ بند پ ماده 15 قانون جوانی و جمعیت... افزایش سنوات خدمتی را نمیدهند