یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1092200
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
photo_2023-06-14_00-23-36.jpg

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اردبیل از بررسی طرح‌ اجمالی گروه‌های مسابقه پژوهشی رشد نهم در نشست شورای علمی - پژوهشی استان خبر داد.

زهرا اکبرزاده معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: در نشست شورای علمی - پژوهشی که صبح امروز در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار شد طرح اجمالی ۱۵ گروه شرکت کننده از مدارس علمیه اردبیل و گرمی در فراخوان نهمین دوره مسابقه پژوهش گروهی رشد با عناوین بخش ویژه فراخوان از جمله "خانواده و فضای مجازی" (آسیب‌ها و فرصت‌ها)، "تشکیل و استحکام خانواده، خانواده و جوانی جمعیت" و عناوین مرتبط با موضوع "زن و خانواده" مورد بازبینی قرار گرفت و اعضای شورا به ارائه نظر تخصصی پرداختند.

وی افزود: این نشست به ریاست حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اردبیل تشکیل شد و اعضای شورا در ابعاد مختلف، موضوع‌های پیشنهادی را از جهت بروزبودن، جامع بودن، مسأله‌محور بودن، نیاز طلاب و جامعه در راستای بخش ویژه فراخوان مورد بررسی قرار دادند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان داشت: از طرح‌های بررسی‌شده، تعدادی با اصلاح عنوان مورد تصویب قرار گرفت و برای مابقی طرح‌ها نیز موضوع جدیدی متناسب با ویژگی‌های موضوعات بخش ویژه فراخوان پیشنهاد داده شد.

اکبرزاده پژوهش و نوآوری را از سیاست‌های اصلی نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران تلقی کرد و ادامه داد: شورای علمی - پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل از اوایل تأسیس این مدیریت تشکیل شده و از استادان مبرز استان بهره‌ می‌برد در آخرین بروزرسانی اعضای شورا، سعی بر انتخاب استاد خواهر توانمند شده است تا به رساندن مقوله پژوهش خواهران طلبه به نقطه شکوفایی سرعت بخشند.

طرح‌ اجمالی گروه‌های پژوهشی رشد نهم بررسی شد

طرح‌ اجمالی گروه‌های پژوهشی رشد نهم بررسی شد

طرح‌ اجمالی گروه‌های پژوهشی رشد نهم بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha