جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به موضوع بی حجابی، ضمن محکوم کردن این حرکت ضد ارزشی و ضد اسلامی عنوان کرد: با کسانی که احکام دین را زیر پا می گذارند و به مقدسات توهین می کنند و فرهنگ دینی و اصیل ایرانی را به سخره می گیرند باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته قوه قضائیه رئیس و کارکنان دادگاه عمومی بخش شبانکاره صبح امروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس و کارکنان دادگاه عمومی و انقلاب بخش و تقدیر از تلاش ها، زحمات و خدمات مجموعه دادگاه بخش، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش اظهار داشت: به تعبیر زیبای امام راحل(ره) شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود.

امام جمعه شبانکاره همچنین از برخورد قاطع قوه قضائیه با مخلّین فرهنگ اسلامی حمایت کرد و افزود: کسانی که سعی در هنجارشکنی داشته باشند و بی بند و باری را در جامعه ترویج دهند، باید برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد.

وی با اشاره به موضوع بی حجابی، ضمن محکوم کردن این حرکت ضد ارزشی و ضد اسلامی عنوان کرد: با کسانی که احکام دین را زیر پا می گذارند و به مقدسات توهین می کنند و فرهنگ دینی و اصیل ایرانی را به سخره می گیرند باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

مجتبی سهرابی رئیس دادگاه بخش شبانکاره در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، از همراهی و همکاری و حمایت های امام جمعه تشکر کرد.

وی افزود: دستگاه قضا ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع و رأفت اسلامی با مجرمین قاطعانه برخورد خواهد کرد و در برابر هنجار شکنان کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دادگاه عمومی بخش شبانکاره ادامه داد: همه کارمندان دادگاه بخش مثل یک خانواده در کنار هم هستند و همین برخورد دوستانه باعث آسان شدن خدمت رسانی به مردم عزیز بخش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha