دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ اختتامیه دوره دانش افزایی فن خطابه، سخنوری و کلاسداری

حوزه/ اختتامیه دوره دانش افزایی فن خطابه، سخنوری و کلاسداری با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اختتامیه دوره دانش افزایی فن خطابه، سخنوری و کلاسداری با حضور آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه استان، اساتید و دانش آموختگان دوره فن خطابه، سخنوری و کلاسداری در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید عباس موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان ضمن تقدیر از حمایت های رئیس شورای حوزه استان، گزارش مختصری از فعالیت های معاونت آموزش و همچنین نحوه ی برگزاری دوره دانش افزایی فن خطابه، سخنوری و کلاسداری ارائه داد.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، اظهار داشت: راه اجتهاد و مجتهد شدن راهی بسیار سخت و طولانی است ولی بر کسانی که این توانایی را دارند واجب است این کار را انجام دهند.

وی افزود: طلاب باید از همان اوایل طلبگی و جوانی خدمت به دین و مردم را شروع کنند و بهترین خدمت همین منبر رفتن و روضه خوانی برای اباعبدالله الحسین(ع) است.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه گفت: بنده خودم در ۱۵ سالگی شروع به منبر رفتن و روضه خوانی برای اهل بیت عصمت و طهارت کردم و این کار را تا اکنون ادامه داده و ادامه خواهم داد. افتخار من این است که روضه خوان و نوکر امام حسین(ع) هستم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اساتید و برگزار کنندگان دوره دانش افزایی فن خطابه، سخنوری و کلاسداری بیان داشت: این دوره ها باید عمومی شده و برای تمامی طلاب برگزار شود.

آیت الله موسوی جزایری در پایان بر لزوم راه اندازی یک مرکز تخصصی برای تربیت سخنران و روضه خوان تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha