یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست خبری

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به این استان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از سفر قطعی هیات دولت به این استان خبر داد و اظهار داشت: قرار بود این هفته میزبان دولت باشیم که سفر آفریقا پیش آمد و لذا رسما اعلام می‌کنم روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر میزبان دولت سیزدهم خواهیم بود.

وی افزود: در صبح دوشنبه میزبان رئیس جمهور و وزراء در استان هستیم و بعد از استقبال از فرودگاه یاسوج، دیدار مردمی در جمع مردم مرکز استان و یکی از شهرستان‌های کم برخوردار برنامه‌ریزی شده که بهمئی انتخاب شد.

احمدزاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای حوزه عشایری، گفت: قرار شد یک برنامه برای عشایر گذاشته شود که خودمان پیشنهاد دادیم برنامه‌ریزی برای حوزه عشایر کشور در استان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در مارگون جشنی با حضور رئیس‌جمهور برگزار و برنامه‌های حمایتی از عشایر آنجا مطرح خواهد شد، سپس در گچساران دو پروژه پتروشیمی و سد چم شیر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور به یاسوج بازخواهد گشت و کارخانه قند را افتتاح می‌کند، اظهار کرد: به دلیل گرمای هوا سخنرانی در بعدازظهر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خواهد بود و رئیس جمهور در جمع مردم بویراحمد به سخنرانی خواهد پرداخت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افتتاح محور پاتاوه به دهدشت اولین برنامه روز دوم خواهد بود، گفت: سپس رئیس‌جمهور عازم شهرستان بهمئی می‌شود و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مجددا به مرکز استان برمی‌گرد و در بعدازظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و به صورت همزمان نشست با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار و تولیدکنندگان به بیان دیدگاه و مشکلات خود در حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواهند پرداخت و رسما کلنگ‌زنی پروژه‌های بزرگ از جمله پروژه‌های گردشگری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پتروپالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی و پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها کلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: در بویراحمد مخزن گازی مختاری کلنگ‌زنی می‌شود و کلنگ سد سقاوه هم در مارگون به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha