جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب افق تبلیغ را برای حوزه‌های علمیه ترسیم کردند، گفت: تبلیغ باعث حفظ ایمان و موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار طلاب و روحانیون با رهبر معظم انقلاب گفت: نظر مقام معظم رهبری این است که امروز مساله تبلیغ در حوزه بسیار مهم و اولویت دار است و همه مردم، نظام و حوزویان باید به این مساله بپردازند و آن را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب افق تبلیغ را برای حوزه‌های علمیه ترسیم کردند، افزود: تبلیغ باعث حفظ ایمان و موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ایمان در جامعه امروز در آماج حمله‌های فرهنگ غرب قرار گرفته است، گفت: اگر حفظ نشود نظام اسلامی بی‌معنا می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قاره آفریقا و مسأله سرمایه گذاری در این قاره افزود: قاره آفریقا فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است و توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا کار خوب و شایسته‌ای است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

خطیب موقت جمعه بوشهر ادامه داد: قاره آفریقا ذخایر قابل توجهی در زمینه صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد و نباید از تقویت روابط با این کشورها غفلت کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس‌جمهور به آفریقا به عنوان سرزمین فرصت‌ها پس از 11 سال و امضای قراردادهای مهم و تاثیرگذار خیرات و برکت‌های زیادی برای کشور به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha