دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ گفت: حرکت اربعین یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی و دعوت از منجی بشریت حضرت بقیة الله‌ الاعظم است، بر این اساس اربعین حسینی رستاخیز عظیمی است که در دنیا شبیه و مانند ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به بیان روایتی نورانی از امام صادق(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: هر کسی پیاده به زیارت مزار امام حسین(ع) برود، خداوند برای هر قدمی هزار حسنه نوشته و هزار گناه از او پاک می‌کند و رتبه‌اش هزار درجه بالا می‌رود.

وی افزود: حرکت اربعین یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی و دعوت از منجی بشریت حضرت بقیة الله‌ الاعظم است، بر این اساس اربعین حسینی رستاخیز عظیمی است که در دنیا شبیه و مانند ندارد.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، گفت: رئیسعلی دلواری، نه تنها نماد استعمارستیزی بلکه نماد مقاومت، ولایتمداری و شهادت است.

وی تصریح کرد: محور اساسی و مهم استعمار، سست کردن پایه‌های وحدت ملی، ازدیاد اختلافات داخلی و بی‌تفاوت ساختن مردم است، از این روی به درستی رهبر معظم انقلاب در جلسات متعدد به‌خصوص در دیدار با اقشار مختلف، مطالعه تاریخ استعمار را سفارش نموده‌اند.

حجت الاسلام محمدی، به تکمیل فاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: تکمیل فاز پارس جنوبی پس از ۲۰ سال وقفه، نقطه عطف مهمی برای بخش انرژی ایران است.

امام جمعه چهارباغ با تقدیر از ایجاد مرکز اشتغال در کنار کمپ ماده ۱۶، یادآور شد: ایجاد مرکز اشتغال در کنار کمپ ماده ۱۶در راستای بهبود بیماران سوء مصرف مواد مخدر از اقدامات بسیاری خوبی بود که شهرستان چهارباغ پیش قدم آن بود.

وی در ادامه از فرمانده انتظامی استان تشکر کرد و گفت: از سردار هداوند فرمانده انتظامی استان و فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ بابت شناسایی و دستگیری سارقان ویلاهای منطقه تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام محمدی همچنین با تقدیر از استاندار البرز و فرماندار چهارباغ، خاطرنشان کرد: همت و تلاش مضاعف استاندار البرز و فرماندار این خطه به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان چهارباغ شایسته تجلیل و تکریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha