سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر

پس از برگزاری انتخابات، اعضای جدید انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در انتخابات انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر، اظهار کرد: شعر و ادبیات عرصه‌ی اثرگذاری در جامعه بشری است که می‌تواند انقلاب روحی را در انسان ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه اعضای جدید انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر ۲ سال عهده‌دار این مسئولیت هستند، اظهار کرد: نفرات انتخاب شده باید با راهبری، رسالت‌ها را اولویت‌بندی و در زمان تعیین شده اجرا کنند.

وی به برنامه‌های اجرا شده در حوزه شعر و ادبیات اشاره کرد و یادآور شد: سوگواره شعر عاشورایی جایگاه خود را در استان پیدا کرده و با توجه به بالا بودن سطح کیفی آثار ارسالی، ظرفیت برگزاری این رویداد در عرصه منطقه‌ای و ملی فراهم‌ است.

وی ادامه داد: ارسال آثار از ۳۰ استان کشور به جشنواره داستان کودک و نوجوان رضوی نشان‌ دهنده وجود یک شبکه ملی در این حوزه است که توجه به این موضوع مهم الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر از نیمه دوم سال است که انجمن‌ها نقش مهم و اساسی در این راستا دارند.

وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست به معرفی کاندیدای انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر پرداخت و نحوه برگزاری انتخابات را تشریح کرد.

پس از برگزاری انتخابات سیروس فتحی، مصعب یحیایی و محمدرضا احمدی‌فر به ترتیب به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و عضو جدید انجمن شعر و ادبیات داستانی استان بوشهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha