یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: آن چه که شورای تبلیغات دنبال می کرده این بوده است که نشان دهد مردم امیدوار در صحنه هستند تا دشمنان را مأیوس نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان که در سالن حافظ تالار شهروند اصفهان برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرط مردمی بودن این انقلاب به حضور مردم در صحنه ها است و این نشان می دهد انقلاب اسلامی زنده است و مردم پای کار انقلاب هستند.

وی افزود: مردم برای حضور در صحنه های مختلف نیاز به بسترسازی دارند و شورای هماهنگی تبلیغات بسترساز حضور مردم در عرصه های مختلف دینی و انقلابی است.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این که در سال های گذشته طراحی های دشمنان برنامه ریزی خاص شده است، گفت: پیچیدگی این طراحی ها بیشتر شد، به همین دلیل نیاز به برنامه ها و طراحی های ویژه است و هر چه پیش رفتیم حساسیت و ظرافت این مسئله بیشتر شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه ها و مراسم های دینی و مذهبی در ایام کرونا مطابق با قوانین و پروتکل ها عنوان کرد: آن ایام نیاز به طراحی ویژه ای داشت که از آن غافل نشدیم و سرفصل و هدف همه آنها ناامیدی و نابود کردن مردم و ایجاد یأس و دور نمودن مردم از دین بود.
وی اضافه کرد: آن چه که شورای تبلیغات اسلامی دنبال می کرده این بوده است که نشان دهد مردم امیدوار در صحنه هستند تا دشمنان را مأیوس نماید.

احمدی با تاکید بر رویکردهای اتخاذ شده در سال های خدمت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: اولین و اصلی ترین این رویکردها پذیرش مسئولیت برای تکلیف بود و پس از آن توجه به این رویکرد که مراسمی که باید مردم به خوبی در آن شرکت کنند طرح ریزی آن باید به دست مردم باشد، لذا اتاق های فکر و هیات های اندیشه ورز را به همین مناسبت ایجاد کردیم.

وی خاطر نشان کرد: دادن نقش به جوانان از دیگر رویکردهای اتخاذ شده بود و هم چنین بدون جهت گیری سیاسی و با هدف اجرای دستورات رهبر انقلاب و امامین انقلاب در این سال ها کار شد.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان کم هزینه برگزار کردن مسائل و نشان دادن پیشتازی اصفهان را از دیگر رویکردهای پیش روی شورا در این سال ها دانست و عنوان کرد: همدلی و هم افزایی و شبکه سازی از دیگر مواردی بود که در این سال ها اتفاق افتاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha