دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آن مسلمانی که رفتار او زمینه‌ساز تفرقه شود به نوعی در زمین دشمن بازی می‌کند، بنابراین باید از همنشینی با چنین افرادی دوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم جشن مردمی هفته وحدت عصر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در روستای «کوله ساره» از توابع شهرستان کامیاران برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این مراسم اظهار داشت: آن چیزی که در این عصر باعث فاصله گرفتن مسلمانان از همدیگر می‌شود تفرقه و اختلاف می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به همین منظور خداوند متعال در قرآن کریم و نیز رسول خدا همواره بر وحدت تأکیدات فراوانی داشته‌اند و آیات بسیاری در بحث وحدت برای مومنین نازل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در این شرایط حساس سیاسی وحدت برای جهان اسلام بسیار حیاتی است زیرا اختلاف و تفرقه افکنی باعث می‌شود که هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: آن مسلمانی که رفتار او زمینه‌ساز تفرقه شود به نوعی در زمین دشمن بازی می‌کند، بنابراین باید از همنشینی با چنین افرادی دوری نمود.

گفتی است نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حاشیه این مراسم به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی از پرسنل پاسگاه انتظامی این روستا تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha