یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رحیمیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: تفاهم نامه برای ایجاد شهرک زیارتی در قم امضا شده تا توقف مردم در جمکران از ۴ ساعت به ۳ روز افزایش پیدا کند که از فرصت های زیارتی بهره ببرند و شهرک اقامتی و زیارتی محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد جمکران، ضمن بیان فعالیت های انجام شده خاطرنشان ساخت: در اینجا آنچه که بیان شد گوشه ای مختصر و اندکی از کارهای انجام شده می باشد و این امر با عنایت خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری، همکاران و خادمان افتخاری در این مکان مقدس انجام دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: کاری که در این مسجد مقدس انجام گرفته مصداقی از کمترین امکانات و بیشترین کارهای انجام گرفته شده است.

تولیت سابق مسجد جمکران گفت: کمترین منابع را از بعد وقفیات این مسجد مقدس جمکران دارد و عمدتا تابع کمک های مالی است که مردم در صندوق های مسجد واریز می کنند البته در طول این دو سال، دولت سیزدهم برای کارهای عمرانی و فرهنگی ۴۵ میلیارد تصویب کرده است اما تا پایان امسال ۴ میلیارد داده شده است.

وی گفت: با کمترین هزینه بیشترین کار به برکت و همت همکاران بسیجی و خادمان افتخاری انجام شده است لذا از آنها تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که همچنان در خدمت حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تلاش مضاعف باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که از خیرین عزیز کمال تشکر دارم و از مجمع خیرین صمیمانه تشکر میکنم و از همه کسانی که در این جایگاه شرکت کردند گفت: در رابطه با زمین های منابع طبیعی به مساحت ۳۴۰۰ هکتار، تفاهم نامه برای ایجاد شهرک زیارتی در قم امضا شده تا توقف مردم در جمکران از ۴ ساعت به ۳ روزه افزایش پیدا کند که از فرصت های زیارتی بهره ببرند و شهرک اقامتی و زیارتی محقق شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم ایستگاه راه آهن سریع السیر تهران به اصفهان در جمکران نیز توقف داشته باشد تا بتواند نقش مؤثری در حضور مردم داشته باشد و برای تحقق ظرفیت باید این امکانات محقق شود.

تولیت سابق مسجد جمکران در پایان خاطرنشان ساخت: قرار بود آرمستانی در کنار مسجد احداث شود که به دلیل جوانب مختلف این امر لغو شد و امیدواریم آن چند صد هکتار که برای قبرستان بود به فضای سبز تبدیل شود تا زمینه هایی برای هوای خوب و ظرفیت خوبی برای شهرک اقامتی و زیارتی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha