سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست مدیرکل تامین اجتماعی با امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: در راستای جهاد تبیین با بیان و انعکاس فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی به مردم، جلوی سپاه نمایی دشمن را بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در نشستی با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی از نظر ارائه خدمات گسترده ترین، متنوع ترین و تاثیرگذارترین خدمات را به مردم ارائه می دهد.

امام جمعه بندر دیّر افزود: این سازمان بیش از ۴۵ میلیون نفر یعنی ۵۳ درصد جمعیت کشور را زیر پوشش دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تأمین اجتماعی دیّر ارائه خدمات همراه با حفظ کرامت انسانی افراد است، بیان کرد: در اسلام نیز به ارائه خدمت بدون منت تأکید شده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن برای ناامید کردن مردم با استفاده از تمام امکانات خود از کوچکترین نقاط ضعف ما سوءاستفاده و علیه نظام اسلامی سیاه نمایی می کند، تأکید کرد: ما هم باید در راستای جهاد تبیین با بیان و انعکاس فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی به مردم جلوی سپاه نمایی دشمن را بگیریم.

وی افزود: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن باید خدمات نظام اسلامی را با هنرمندی و به صورت محسوس و ملموس به مردم بگوییم تا نقشه دشمن خنثی شود. حسینی یادآور شد: تکریم ارباب رجوع با بخشنامه صورت نمی گیرد بلکه این مهم باید به صورت اعتقاد و باور در وجود افراد نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha