دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امتحان شفاهی حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ دومین دوره امتحانات شفاهی حوزه علمیه یزد در سال تحصیلی جدید برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری دومین دوره آزمون شفاهی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این آزمون روز پنجشنبه با حضور اساتید حجج اسلام میرزابابایی، چاوشیان، حسینی نسب و اخلاقی و با شرکت ۵٠ نفر از طلاب در محل مدیریت حوزه استان "مدرسه علمیه عبدالرحیم خان" برگزار شد.
وی درباره آزمون های شفاهی گفت: طلاب در دوران تحصیل خود می بایست در ۴ آزمون شفاهی شرکت کنند که به ترتیب در پایه های سوم، ششم، هشتم و دهم می باشد که طلاب پس از موفقیت در آزمون های کتبی جهت تکمیل دوره تحصیلی خود لازم است آزمون شفاهی آن دوره را نیز با موفقیت بگذراند که از سال گذشته آزمون پایه سوم به مدارس واگذار شده که توسط اساتید مدرسه این آزمون برگزار می شود و سایر آزمون ها توسط معاونت آموزش استان در زمان های مختلف در طول سال برگزار می شود.
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه گزارشی از برگزاری آزمون شفاهی در سال تحصیلی گذشته بیان کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته ٢٠ دوره آزمون شفاهی با حضور ٢۵٣ طلبه و ٣۴٩ آزمون با حضوراساتید در سطوح یک، دو و سه برگزار شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha