یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1117006
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
ب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: ساختار سازمان مللی که نمی‌تواند قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در غزه و کمک به بیماران تصویب کند، باید تغییر پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل، ضمن گرامی داشت سالروز شهادت طلبه آرمان علی وردی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار علیرغم اینکه بدنش را قطعه قطعه کردند و سوزاندند، دست از آرمان‌های انقلاب و رهبری بر نداشت.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه علی وردی‌ها، عجمیان‌ها و شهدای دیگر دنبال گسترش اسلام در سراسر جهان بودند، ابراز کرد: ما نباید فقط به ترویج فرهنگ حجاب در شهر و کشورمان بسنده کنیم، بلکه باید به دنبال جهانی شدن اسلام باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی، با گرامی داشت سالروز سیزدهم آبان ماه، تبعید حضرت امام(ره)، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شد: از دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و اقشار مختلف مردم انتظار داریم فردا با نیت پاک و خالص با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام نمایند.

امام جمعه آران و بیدگل، به دست داشتن آمریکای جنایتکار در ۱۳ آبان ۴۳ و کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: امام راحل وقتی دید کشور استقلال خودش را با تصویب قانون کاپیتولاسیون از دست می‌دهد، فریاد زدند ولی دولت دست نشانده آمریکای جنایتکار ایشان را به ترکیه تبعید کردند.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب کودک کش در غزه، اظهار کرد: دلیل اینکه مردم ایران و انسان‌های آزاده جهان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، به‌خاطر حمایت از اسرائیل غاصب، حمایت از فتنه گران و آشوبگران، تحریم کشورهایی که می‌خواهند مستقل باشند و دخالت در بازارهای تجارت انرژی می‌باشد.

حجت الاسلام سلیمانی، حمایت از منافقین که بیش از ۱۷ هزار نفر را ترور کردند از دلایل انزجار مردم کشورمان از آمریکا عنوان کرد و خطاب به دولتمردان آمریکا گفت: مگر مردم مظلوم فلسطین انسان نیستند که با بمب‌های فسفری خود هزاران نفر از زنان و کودکان بی‌گناه را به‌صورت عمد در غزه به خاک و خون می‌کشید، مرگ بر افکار و دیدهایتان و مرگ بر سازمان و تشکیلاتتان.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه شغل آمریکا آدم کشی، حمایت از کودتاچیان و ایستادن در مقابل انسان‌های آزاده می‌باشد، خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران خصوصا مردم شهید پرور آران و بیدگل با حضور فعال خود در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: اگر مردم غزه و فلسطین زجر کشیدند ولی دستاوردهای مهمی پیدا کردند، به طوری که امروز مردم دنیا فهمیدند دموکراسی که بایدن و ترامپ و غربی‌ها ادعا می‌کنند حرف مفت است.

وی خاطرنشان کرد: بایدن و دولت‌های غربی اگر دموکراسی را قبول دارید، پس چرا گوش به حرف مردم خودتان نمی‌دهید، مگر میلیون‌ها نفر از مردم خودتان نیامدند و در دفاع از مردم مظلوم غزه فریاد زدند و مرگ بر اسرائیل و درود بر فلسطین سر دادند؟

امام جمعه آران و بیدگل دو حزبی بودن در آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی را ابزاری برای نابودی بشریت دانست و ابراز کرد: ساختار سازمان مللی که نمی‌تواند قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در غزه و کمک به بیماران تصویب کند، باید تغییر پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha