یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر اجتماع بزرگ حمایت از فلسطین و غزه در مشهد

حوزه / رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شرایط امروز غزه و فلسطین آزمونی بزرگ برای کسانی است که خودشان را انسان می دانند؛ این همه ظلم به انسانیت می شود تا جایی که کنشگرهای غیر اسلامی در دنیا به پاخاستند و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... سر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) شنبه شب ۲۷ آبان با حضور در میدان شهدا ضمن محکومیت جنایت های رژیم غاصب اسرائیل از مردم فلسطین و غزه حمایت کردند .

اقشار مختلف مشهدی در کنار زائران حضرت رضا (ع) فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا سر دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این اجتماع مردمی با اشاره به اینکه وعده خداوند به مومنین و کسانی که در مقابل ظلم ایستادگی و مقاومت می کنند قطعی است، اظهار داشت: اگر نیروهای مقاومت قیام کنند و وارد طوفان الاقصی شوند دیگر اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

وی به حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی از جنایت های اسرائیل غاصب اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کند که از او دربرابر حماس دفاع می کند و جنایت های او را تایید می کند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با بیان اینکه امروز در دو جبهه یزیدی و حسینی هستیم، در این باره توضیح داد: امروز رفتاری که اسرائیل با مردم غزه دارد تفاوتی با یزید ۱۴۰۰ سال قبل ندارد؛ جبهه حق در مقابل ظلم قیام کرده است و رژیم صهیونیستی با بستن آب، به کشتار زنان و کودکان می پردازد.

وی با اشاره به گفته شهید سردار قاسم سلیمانی «ما ملت امام حسین(ع) هستیم»، افزود: پاسخ امام حسین(ع) در مقابل ظلم «هیهات منّاالذله» بود و امروز پاسخ ما در مقابل جنایت های این رژیم منحوس در فلسطین «هیهات منّاالذله» است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه هرگز سلطه را نمی پذیرم زیرا خداوند در قرآن این اجازه را نداده است که کافران بر مسلمان حکومت و سلطه داشته باشد، افزود: شرایط امروز غزه و فلسطین آزمونی بزرگ برای کسانی است که خودشان را انسان می دانند؛ این همه ظلم به انسانیت می شود تا جایی که کنشگرهای غیر اسلامی در دنیا به پاخاستند و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... سر می دهند.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در حمایت از مردم غزه قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و ضرباتی که توسط یک گروه کوچک مقاومت فلسطینی و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند بر پیکر پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد شد چنان کاری و راهبردی بود که تمام ساختارهای سیاسی، نظامی و امنیتی آن را به چالش کشیده و هیمنه سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی و راهبردی رژیم اشغالگر قدس که همواره برتری برای خود در مقایسه با ملت های منطقه قائل بوده را زیر سؤال برد و گزاره شکست رژیم صهیونیستی را به یک گزاره کاملاً در دسترس برای ملت های مسلمان تبدیل کرده و تصویر بازنده و شکست خورده رژیم اشغالگر قدس را پیش چشم افکار عمومی منطقه و جهان قرار داد و حتی برای سران این رژیم منحوس مسجل شد که دیگر اسرائیل هیچ وقت خانه امن نخواهد بود و این شروع یک پایان است.

امروز ملت بزرگ ایران که از همان آغاز پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) سرشت پلید آمریکا و خوی درندگی و وحشیگری رژیم منحوس صهیونیستی را به خوبی آگاه بود همراه با ملت های جهان و هم صدا با حنجرهای خونین و ناله‌های دردناک مادران غزه و در دفاع از کودکان مظلوم غزه به میدان آمده است.

اولین و فوری‌ترین اقدام جلوگیری از کشتار مردم غزه و حملات علیه غیرنظامیان به ویژه حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و مراکز امدادرسانی است و باید مجامع جهانی و همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا و دشمن صهیونیستی به پذیرش آتش بس فوری فعال شوند. هرچه سریعتر باید محاصره غزه رفع گردد و گذرگاه رفح و گذرگاه‌های منتهی به غزه فوری و بدون قید و شرط بازگشایی و امدادرسانی و ورود غذا و دارو و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران و مجروحین در سریعترین وقت ممکن انجام شود. از مصر و اردن می خواهیم با بازکردن گذرگاه‌ها زمینه کمک به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را فراهم آورده و در صورت عاجزبودن از تامین حفاظت از این گذرگاه‌ها با سپردن پدافند آنها به جبهه مقاومت نام خود را از فهرست ساکتین جنایات رژیم ددمنش صهیونیستی پاک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha