یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
1.jpg

حوزه / مبلغ مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی گفت: وظیفه طلاب، افزایش آگاهی قشر نوجوان و جوان نسبت به رسالت و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین برنامه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، صغری عیوضی عصر امروز در نشست علمی - بصیرتی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی، اظهار داشت: در قرن ۱۹ میلادی، بیشترین حمله از طرف استعمارگران بر علیه اسلام ناب بود، چرا که آنها اسلام ناب را تنها مانع فعالیت‌های مختلف ضد انسانی خود می‌دیدند.

وی مهم‌ترین کار جمهوری اسلامی را احیای جهانی اسلام انقلابی دانست و افزود: انقلاب اسلامی حقیقتی زنده، رو به رشد و در حال صدور به جهان است، بنابراین همه آحاد مسلمان وظیفه دارند برای دوام حیات انقلاب و به‌منظور پاسداری از خون پاک شهدا با جان و دل بکوشند.

مبلغ مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی، بیان کرد: در عصر کنونی جهاد و جنگ اعظم، جهاد تبیین است، چرا که دشمن با اصرار بر ترویج احساس ترس و ناامنی و سر پوش نهادن بر دستاوردهای انقلاب اسلامی و محدود نشان‌دادن این نظام، در پی اجرای فرهنگ جهل و وارد کردن روشنفکری غلط در مباحث اسلام می‌باشد.

عیوضی حضور بانوان طلبه در عرصه جهاد تبیین را لازم و ضروری دانست و گفت: وظیفه طلاب، افزایش آگاهی قشر نوجوان و جوان نسبت به رسالت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت تبیین برنامه‌های دشمنان می‌باشد.

خواهران طلبه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha