یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید مدرسه علمیه آیت الله العظمی بهجت (ره) قم

حوزه/ مراسم تکریم حجت الاسلام نصرت الله عباسی که به مدت ده سال مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم را بر عهده داشت در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم حجت الاسلام نصرت الله عباسی که به مدت ده سال مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم را بر عهده داشت با سخنرانی آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی از اعضای فقهای شورای نگهبان برگزار شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در قم نیز در سخنانی درباره جایگاه و نقش علم آموزی گفت و مواردی از خاطرات مربوط به اخلاص و پایمردی حجت الاسلام عباسی را بیان کرد.

سپس حکم حجت الاسلام مجید رهنما به عنوان مدیر جدید مدرسه قرائت شد و این حکم توسط حجت الاسلام و المسلمین ملکی به وی اعطا شد.

همچنین کلیپی از سالها تلاش حجت الاسلام عباسی و طلاب مدرسه پخش شد و سپس حجت الاسلام عباسی در سخنانی کوتاه از سالها تلاش معاونان و اساتید و پشتیبانان و بانیان و طلاب مدرسه تشکر کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام رهنما، به عنوان مدیر مدرسه از همت طلاب، همکاران مدرسه و حجت الاسلام عباسی در سالهای اداره مدرسه یاد کرد و خود را متعهد به ادامه این مسیر و ارتقای مدرسه معرفی کرد.

آیت الله مدرسی یزدی نیز در سخنانی با بیان روایاتی در فضل علم و علم آموزی و بیان خطرات در مسیر راه، طلاب را تشویق به طی مسیر علم و معرفت و تهذیب نمودند و با یادی از مرحوم آیت الله العظمی بهجت ایشان را نمونه و الگوی خوبی در مسیر علم و تقوا و معرفت و کمال دانست.

در انتهای مراسم، پیام تصویری حجت الاسلام و المسلمین ترابی موسس مدرسه پخش شد.

گفتنی است: حجت الاسلام نصرت الله عباسی از بهار ۱۴۰۲، به عنوان مدیر حوزه علمیه استان مرکزی منصوب شده است و حجت الاسلام مجید رهنما که از مسئولین مدرسه و عضو شورای راهبردی آن است به عنوان مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت معرفی شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha