دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
داستار

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: این تفکر هر جا صحیح حرکت کرد، جریان ساز شد. امروز انقلاب ما به خارج از مرزهای کشور صادر شد که ماحصل همین تفکر جهادی و بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مسعود داستار امروز در نشست بصیرتی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یک تفکر و اندیشه است، گفت: این تفکر هر جا حرکت کرد، جریان ساز شد. امروز انقلاب ما به خارج از مرزهای کشور صادر شد که ماحصل همین تفکر جهادی و بسیجی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به پیروزهای های جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، گفت: همین جریان بسیجی و انقلابی، هیمنه 75 ساله اسرائیل را در هم شکست. نظام فکری که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد، تمام آزادیخواهان جهان را برای مقابله با استکبار پای کار آورد.

هادی دشتی معاون برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با تبریک هفته بسیج، گفت: طرز تفکری که امامین انقلاب بنا نهاده اند، در جامعه نهادینه شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج یعنی اخلاص، کار جهادی، تلاش برای رفع مشکلات بی منت، همراهی با مظلومان است، عنوان کرد: به دور از کندروی و تندروی ها بدون افراط و تفریط باید از مقام عظمای ولایت تبعیت کرد و گوش به فرمان فرامین و رهنمودهای رهبری بود.

دشتی با تأکید بر اینکه غزه به برکت خون شهدا، مسئله جهانی شده است، عنوان کرد: باید واقعیت ها را تبیین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha