دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/حجت الاسلام حسین‌پور گفت: هر جا فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شده کارنامه موفقی برای ما به دنبال داشته، زیرا هر جا اتحاد و اخلاص باشد کارها بهتر پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشست فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گردان ۱۱۹ امام حسین(ع) بخش کاکی با امام جمعه عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین‌پور امام جمعه بخش کاکی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در تحقق منویات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هر جا فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شده، کارنامه موفقی را برای ما به دنبال داشته است، زیرا هر جا اتحاد و اخلاص باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.

سرهنگ پوزش فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی العصر(عج) کاکی نیز در این نشست از اجرای برنامه‌های مختلف در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی، هنری و خدمت رسانی در این بخش خبر داد.

سرهنگ پناهنده فرمانده حوزه مقاومت بسیج نینوا مدینه الشهدای شهر بادوله نیز خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از افتخارات خود را «بسیجی بودن» دانسته‌اند و لذا ما باید ادامه دهنده راه آن بزرگوار و به‌خصوص شهیدان راه حق باشیم.

به گزارش حوزه، در ادامه این دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش، به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha